Elérhetőségek
+36-30-684-3336 info@actcontroll.hu
Munkakör kialakítása - Munkaköri leírás
Amikor együtt dolgozunk partnereinkkel a Munkaköri leírások átalakításán:
• megvizsgáljuk, a használatban lévő munkaköri leírásokat,
• meghatározzuk az elvárt tartalmi elemeket,
• a területi céloknak megfelelően alábontjuk a feladatokat,
• kialakítjuk azon feladatok körét, amelyek mérhetőek, pontosan definiáltak,
hozzájuk teljesítménymutatók kapcsolhatók,
• a feladatokhoz olyan kompetenciákat párosítunk, amelyek közvetlenül járulnak hozzá a feladatok teljesítéséhez,
• a feladatokhoz rendelt felelősségi-, és jogkörök illetve azok szintjeit pontosan definiáljuk,
• beemeljük a kompenzációs rendszer adatait.
 
Célunk, olyan munkaköri leírás létrehozása, amely teljes és átfogó képet ad az egyes munkakörökről, rögzíti a munkatárs feladatait, jogköreit, a munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciáit és a kompenzáció mértékén túl, a vezetői munka során támogató eszközként, jogi vonatkozásban is hivatkozásul szolgálhat.
 
A munkaköri leírás ki- vagy átalakításának bemeneti kritériumai:
• elvégzett munkakörelemzés,
• elvégzett munkakör-értékelés,
• kialakított vállalati kompetenciatár,
• kompenzációs rendszer policy.
 
Amit biztosítanunk kell a Munkaköri leírás kialakításához, életben tartásához:
• támogató elektronikus felület.
 
ActControll Premium megoldás:
• a munkaköri leírást programozva szállítjuk, igény esetén összekapcsolva a vállalati kompetenciatárral, ösztönző- és képzési rendszerrel, ezáltal elkerülve a duplikált adminisztrációt,
• vállaljuk a munkakör leírások átemelését meglévő rendszerekből (Excel, Word felület esetén) az automatizált ActControll programba,
• a program továbbá tartalmaz, egy az erőforrás biztosításához szükséges „e-Igénylő Lapot”. Amennyiben a belső ügyfél az adott munkakör esetén módosítást hajt végre, azokat a program aktualizálja a munkaköri leírás könyvtárban, a HR osztály engedélyezését követően.
2011. Copyright ActControll Kft.