Amikor együtt dolgozunk partnereinkkel a Munkaköri leírások átalakításán: |
• megvizsgáljuk, a használatban lévő munkaköri leírásokat, |
• meghatározzuk az elvárt tartalmi elemeket, |
• a területi céloknak megfelelően alábontjuk a feladatokat, |
• kialakítjuk azon feladatok körét, amelyek mérhetőek, pontosan definiáltak, |
hozzájuk teljesítménymutatók kapcsolhatók, |
• a feladatokhoz olyan kompetenciákat párosítunk, amelyek közvetlenül járulnak hozzá a feladatok teljesítéséhez, |
• a feladatokhoz rendelt felelősségi-, és jogkörök illetve azok szintjeit pontosan definiáljuk, |
• beemeljük a kompenzációs rendszer adatait. |
|
Célunk, olyan munkaköri leírás létrehozása, amely teljes és átfogó képet ad az egyes munkakörökről, rögzíti a munkatárs
feladatait, jogköreit, a munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciáit és a kompenzáció mértékén túl, a vezetői munka során
támogató eszközként, jogi vonatkozásban is hivatkozásul szolgálhat. |
|
A munkaköri leírás ki- vagy átalakításának bemeneti kritériumai: |
• elvégzett munkakörelemzés, |
• elvégzett munkakör-értékelés, |
• kialakított vállalati kompetenciatár, |
• kompenzációs rendszer policy. |
|
Amit biztosítanunk kell a Munkaköri leírás kialakításához, életben tartásához: |
• támogató elektronikus felület. |
|
ActControll Premium megoldás: |
• a munkaköri leírást programozva szállítjuk, igény esetén összekapcsolva a vállalati kompetenciatárral,
ösztönző- és képzési rendszerrel, ezáltal elkerülve a duplikált adminisztrációt, |
• vállaljuk a munkakör leírások átemelését meglévő rendszerekből (Excel, Word felület esetén)
az automatizált ActControll programba, |
• a program továbbá tartalmaz, egy az erőforrás biztosításához szükséges „e-Igénylő Lapot”.
Amennyiben a belső ügyfél az adott munkakör esetén módosítást hajt végre, azokat a program aktualizálja a munkaköri leírás
könyvtárban, a HR osztály engedélyezését követően. |